Följ ditt hjärtas röst för det du tror på, vi finns på samma jord.

Nu är jag hemma på riktigt efter tio veckor ute på underbara Vässarö. Hur underbar den ön än är så kan man bli mättad och det är precis det jag är nu. Men jag har haft riktigt bra veckor där ute. 
Först med en lägerskola med bara tjejer som jobbade, förutom australiensaren Pete som kom in i gänget i sista sekund. Sex sjukt roliga veckor med en nivå på humorn som jag inte trodde skulle infinna sig där.
Därefter direkt på 4 veckor som konfledare, med underbarakonfirmader. Snällare än någonsin. Roliga, underbara veckor som slutade i 48 nya kompisar. Jag kan absolut inte klaga, och jag hoppas och tror att konfen kommer träffas väldigt mkt efter det här lägret. 
 
Nu när jag väl är hemma så ska jag slappa fram till lördag. På lördag drar jag och Gabz till Turkiet :D Kommer bli skitbra det här :D
Taggar: blommor, foto, hemma, svartvit;

Kommentera inlägget här :