I miss those blue eyes, how you kiss me at night. I miss the way we sleep

Jag ligger i sängen, ska ner och hämta min tvätt om en timme... Sista tvätten, sen får jag gå och lägga mig. Jag har ett problem bara. Min säng är inte bäddad. Jag tvättade mina lakan och tänkte att det kunde vara skönt med nya lakan inatt, men jag orkar verkligen inte bädda min säng. Det känns så tråkigt att bädda en säng till sig själv. Jag tror att jag verkligen är i behov av att sova när någon. När drömmarna handlar om att man sover bredvid någon som man inte vet vem det är, har det väl kanske gått lite långt.
 
Men jag ska ta mig i kragen och bädda den där sängen jag nu ligger i. Men den är lite för skön för att resa mig ifrån, även fast den inte är som min säng hemma. Ingen säng slår min säng hemma i Stockholm.
 
Det ska bli ganska skönt att sova i nya lakan ändå.
 
Bara 50 minuter och 19 sekunder kvar tills jag får sova...
 
Taggar: blomma, sova;

Kommentarer :

#1: Samet

Taskigt läge du...

skriven

Kommentera inlägget här :